AisyahEmir xx
I'm back guys! :*

Tuesday 4 December 2012 @ 07:56 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum and Hello fellas! x
Lama gilaaa tak update blog wehh! Act, saya tak busy punss. Cuma malas menguasai diri. Hahahahah
So, here we go. Cuti sekolah pun dah bermula, dah tengah dah pun wehh.
Mesti holiday korang best en en? Tung ahh. Saya punya tak best pun.
Duduk dalam rumah, online. Tengok movie online. Dengar lagu. Twittering. Facebooking. Youtubeing.
Apa saya mengarut pun tak tahu lah .____. kahkahkahh
hahahaha, okay. Skrang saya dah tak tahu nak tulis apaa -.-
Sebab tu traffic blog tak naik naik. Haihhh. Apa nak jadi, jadilah.
Macam mana nak traffic nak naik. Log in blogger.com punn 2 kali setahun. Ambik nokk, 2 kali setahun kau!
Hahahahahaha, act saya dah tak tahu nak tulis apa. Apa kata korang enjoy je tengok gambar kat bawah.
Naknakk? Nak lah ehh *angguk kepala*

Korang kenal tak siapa?! kenal tak?! HAa tak kenal. Pi terjum dalam telaga laa kalau hang tak kenal depa ni. Excited terlebih aku ni -.- harharhar. Okay. Serious ke ni tak kenal?
Okay let me explain, siapakah beliau. Diaorg ni berlakin dalam cerita apa ntah. Tak ingat tajuk.
Tapi kiteorg panggil W.O.W je. okay. Tu price billy dengan siapa ntah. Leo/Julian.

Kalau awak Directioners mesti awak tahu ni apa kann? Harharhar. Time ni diaorg buat concert dekat Madison Square Garden wehh! MGS! Act, bangga gila dengan diaorg.
Saya bangga jadi Directioners jugak. Tapi sedih, tak dapat pergi :(

Hmm, Haylor. Sedih gila bila dapat tahu yang Harry keluar dengan Taylor. Ada lagi satu gossip diaorg 
keluar siap pegang tangan bagai :/ Hmm, nak bercinta tu boleh. Tapi kenapa mesti Taylor?!
Hmm, as long as you happy. I'll be happy too, Harry.

Rindu sport dayy! Saya tuu yang tak buat peace. Yang berdiri tegak, mcm nak nyanyi lagu Negaraku tuu .___. Kihkihhkihh. Okay bye! See you soon. Xoxo,

AisyahEmir 

Do follow me at twitter yaa? Hikhik, thanks! Bukan batak follower. Cuma kalau awak kenal saya tu, follow lah eheh? kihkihkihh @Aisyah_Emir


Older Post | Newer Post
Big Boss

Hello world~

Aisyah Emir, here. 13. Methodisian. Kuantan~ Huge fan of One Direction <3 #Directioner Do follow me :) No harsh word here. Respect me, I respect you back! Be free^^


Navigations!

Diary About Heart Beat Stuff


Let's Talk!


The Credits!

Full Edited : Aisyah Emir
Template by : Farisyaa Awayy
Header by : Nurynn

Best View at GOOGLE CHROME!